sobota, 23 lutego 2013

Debiut na Facebooku i związana z tym zabawa

Nadszedł kolejny weekend a więc i kolej na nowe wpisy na blogu. Dzisiaj będzie wyjątkowo, ponieważ ogłaszam swoje pierwsze candy czyli bardzo prostą zabawę, w której można wylosować piękny upominek: patchworkowa kołderkę!

Kołderka jest ręcznie wykonana przeze mnie, jest już prawie skończona, brakuje jej tylko pikowania na obrzeżach.
Wykonana jest w 100% z bawełny - wszystkie trzy warstwy to bawełniany materiał. 

Górna warstwa to patchwork składający się ze 117 kwadratowych kawałków materiałów ułożonych w skośny wzór, na brzegach obszyty ramką z materiału w biało-brązowe paseczki. Środkowa warstwa to bawełniane wypełnienie do patchworków amerykańskiej firmy Quilters Dream Batting.
Spód kołderki wykonany jest z miękkiego bawełnianego płótna w kolorze beżowym.

Kołderkę można prać w pralce w 30-40 stopni.
Wymiary to 142x105 cm.

W dniu dzisiejszym założyłam stronę bloga na Faceboku i teraz wszyscy, mający konto na tym portalu będą mogli w łatwy sposób śledzić nowe wpisy. I właśnie owy debiut bloga na Facebooku jest pretekstem do zorganizowania losowania.

A oto zasady udziału w debiutanckim candy:
1- Trzeba być obserwatorem bloga (przez google/bloggera lub na Facebooku-tam wystarczy kliknąć "Lubię to")
2- Należy wstawić u siebie na blogu poniższy baner z aktywnym linkiem do tego posta; osoby, które nie mają bloga wrzucają linka na Facebooku
3- Koniecznie zostaw komentarz pod tym postem (osoby, które zostawią komentarz jako 'Anonimowy' proszę o podanie chociaż imienia w treści komentarza)

W zabawie wezmą udzał wszystkie osoby, które spełnią wymienione wyżej warunki
do 20 marca 2013, do 23.59.
Losowanie odbędzie się w Pierwszy Dzień Wiosny czyli 21-go marca 2013 roku.


Kołderka jest naprawdę piękna, może być ozdobą w Waszym domu albo doskonałym pomysłem na prezent dla kogoś bliskiego. Ze względu na wymiary kołderka raczej przeznaczona jest dla dzieci, ale może się przydać także jako podręczny koc do okrycia nóg przy oglądaniu telewizji lub czytaniu książki.

Poniżej zdjęcia kołderki:











Zapraszam do zabawy!

8 komentarzy:

  1. Pierwsza staje w kolejce, bo z ogromną przyjemnością przyjęłabym kołderkę w moje ręce :-)
    Jest przesliczna, zawsze marzyłam o patchworku, ale jak do tej pory pozostaje on w sferze marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł! Mam nadzieję, że uda mi się spełnić wszystkie wymagania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna... moja mała Ala na pewno byłaby nią zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W wielu filmach amerykańskich miałam okazję zobaczyć taki patchwork. Nawet nie pomyślałam, że można samemu takie cudo uszyć. Może uda mi się wygrać taką kołdrę. Zima pewnie potrwa jeszcze trochę to z pewnością by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że spełniłam wszystkie warunki :) metoda patchworkowa od zawsze mi się podobała, wiec bardzo chętnie staję w kolejce. :)

    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  6. Kołderka przepiękna! Ja niestety nie odkryłam jeszcze u siebie talentu do szycia, moje próby skończyły się przy projekcie przeróbki starych rajstop na bluzkę ;) Dlatego jak najbardziej chętnie przygarnę kołderkę do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę że znajdzie się paru chętnych u nas wdomu żeby przykryć się taką kolderka :-) jeszcze dziś umieszcze linka na facebooku, więc myślę że uda mi się spełnić kryteria i kolderka trafi w moje ręce :-)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. kołderka piękna, zapisuje się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń