niedziela, 27 lipca 2014

Blog - reaktywacja

Ostatnio trochę odżyłam "szyciowo", więc postanowiłam, że najwyższy czas odkurzyć bloga. Mam trochę ślicznych (przynajmniej z mojego punktu widzenia) rzeczy, które powstały w ciągu kilku ostatnich dni a kilka kolejnych jest w trakcie szycia. Nie wiem dokładnie co sprawiło, że z takim zapałem zabrałam się za dokańczanie dawno rozpoczętych szyciowych tematów, ale myślę, że duży wpływ na moją mobilizację ma wizja szybko zbliżającego się powrotu do pracy. Postanowiłam ćwiczyć organizację czasu, bo już wkrótce będę musiała jakoś pogodzić to wszystko, co robię teraz z pracą zawodową na pełen etat... 

Na pierwszy ogień poszła kołderka, którą zaczęłam szyć jeszcze przed urodzeniem bobasa...


Kołderka jest zrobiona z kwadratów 15x15cm, w środku sporo poliestrowego wypełnienia. Jest naprawdę ciepła, o tej porze roku najlepiej nadaje się jako kocyk do zabawy:)





A teraz poglądowe zdjęcie z zadowolonym użytkownikiem:)




Już wkrótce kolejne efekty mojego szyciowego powrotu:)

1 komentarz: